viernes, 21 de enero de 2011

Cansado del Peritaje sin compromiso

Hoy en día, con los años de experiencia, estoy cansado como agente, de esta situación, nuestro clientes lo sufren una, cuando tienen un siniestro,  pero nosotros como agentes, lo sufrimos todos los día, una tras otro, los quedamos mal somos nosotros como agentes, a la compañía le importa un pepino que perdamos el cliente por no agilizar un siniestro que no es culpa de ellos.

Por ello como siempre, recomiendo tanto a Agentes como a Clientes que cuando se de la situación de que tenga un peritaje pero sin compromiso, si al cabo de una semana no tienen confirmación, que exijan a su compañía que le informe si la compañía contraria (la culpable) tiene algún tipo de convenio con su compañía.

Si es así, exijan vía defensa jurídica el derecho a repararse el Vehículo, por el contrario no es así, exigir saber cual es la situación y pedir urgentemente un abogado para gestionar lo más rápido su siniestro.

Recuerde que su Defensa jurídica no tiene porque ser de su compañía en cuestión, esta cobertura tiene un capital, para poder ejercerla con Abogados externos.

3 comentarios:

  1. Ola!! Pareceme moi interesante a información que aportades,clara e precisa. O problema é cando a túa propia compañía aseguradora( Mafre ) nun siniestro dos chamados de libro,osea clarísimo intenta engañarte,entonces un recurre como ben decides no artigo a facer uso da defensa xurídica da poliza e contrata unha famosa empresa do defensor do asegurado,na cal te explican todo o entramado deste mundo das aseguradoras,e convencido de atopar o sitio acertado un contrata os seus servicios para que se reclame o que me pertenece.
    O final resulto ser engañado pola propia empresa de defensa do asegurado que incompetentemente e de un xeito nefasto leva o caso, hata o punto de que me chegan a indemnizar con menos do que a compañía de seguros me ofrecía nun principio,e todo por un cumulo de despropósitos por parte desta compañia,chegando a o punto de non ser avisado o día do xuicio para poder asistir,a non comparecencía do perito que tiña que defender o valor do meu vehículo,non se incluiron na sentencia nin os meus gastos en farmacia,transportes nin a valoración do equipamento destrozados. Un verdadeiro desastre no que agora se lavan as mans. Que se pode facer neste caso? Entonces en quen confiar?
    Lamento a extensión do texto, e ainda deixando cousas sen mencionar. Moitas gracias se alguén se parou a leelo e un saudo.

    Xesús.

    ResponderEliminar
  2. Por certo,o nome da compañía de Defensa do Asegurado en cuestión non o aporto de momento pois me quedan asuntos económicos por resolver con eles, pero en función de como se leven a cabo,penso facer toda unha campaña para que a lo menos non lle volvan a tomar o pelo a outras persoas que desesperadas pola mala atención das Compañias Aseguradoras caigan en mans de aves de rapiña a espera de víctimas como me aconteceu nesta empresa.

    Tamen quero deixar claro que descoñezo o comportamento e forma de traballar doutras empresas similares de Defensa de Siniestros,de feito supoño que alguna honesta tera que haber.

    Saudos.
    Xesús.

    ResponderEliminar
  3. Xesús que quere decir que esta peritado sin compromiso..?

    ResponderEliminar